Kategorie

Producenci

1 » 2 » 3 » 4 » 6 bierze wydanie jubileuszowe5
6 bierze wydanie jubileuszowe-170576 bierze wydanie jubileuszowe-170586 bierze wydanie jubileuszowe-170596 bierze wydanie jubileuszowe-170606 bierze wydanie jubileuszowe-17061
6 bierze wydanie jubileuszowe-170576 bierze wydanie jubileuszowe-170586 bierze wydanie jubileuszowe-170596 bierze wydanie jubileuszowe-170606 bierze wydanie jubileuszowe-17061
Nowość

6 bierze wydanie jubileuszowe

Numer katalogowy: G3 LFCABJ149

Stan magazynowy: 12 szt.


Ceny widoczne po zalogowaniu

  • Opis produktu

Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam! Wasza ulubiona karcianka obchodzi swoje 25. urodziny! Jeśli szukasz bestsellerowej gry dla całej rodziny, to "6. bierze!" będzie doskonałym wyborem. Na całym świecie sprzedano ponad cztery miliony jej egzemplarzy! Gra jest przeznaczona dla 2 do 10 graczy w wieku od 8 lat.

W trakcie rozgrywki, Twoim zadaniem będzie pozbycie się z ręki wszystkich kart z byczymi głowami, poprzez układanie ich w jednym z czterech rzędów. Musisz jednak uważać, bo jeśli zostaniesz zmuszony do dołożenia szóstej karty do któregokolwiek z rzędów, będziesz musiał wziąć jego zawartość. Każda zebrana w ten sposób karta, to minus jeden punkt za każdą głowę byka, znajdującą się na niej. Wystrzegaj się zatem kart z dużą ilością byczych głów!

Wydanie jubileuszowe 
wprowadza 28 kart specjalnych z siedmioma różnymi akcjami, które pozwolą uniknąć byczych głów i przeniosą rozgrywkę na wyższy poziom. Wariant ten jest przeznaczony dla 2 do 8 graczy. Podsumowanie kart specjalnych:

5. rząd - po zagraniu tej karty, gracz rozpoczyna piąty rząd

7. bierze - przy zagraniu tej karty, gracz nie zbiera rzędu nawet jeśli zagra szóstą kartę

wstawienie - po  zagraniu tej karty, gracz nie dokłada zagranej karty na koniec odpowiedniego rzędu

zamiana - po zagraniu tej karty, gracz bierze zagraną kartę na rękę i wybiera nową kartę z ręki do zagrania, a następnie umieszcza ją w odpowiednim rzędzie

przeniesienie - po zagraniu tej karty, gracz przenosi dowolną kartę do innego rzędu, zanim umieści swoją kartę

stop - tę kartę należy umieścić na końcu dowolnego rzędu, zanim gracz zagra swoją kartę; ten rząd jest zablokowany

plus / minus - tej karty można użyć tylko jeśli gracz ma zebrać rząd; zamienia ona ujemne punkty jednej zabieranej karty na dodatnie

Przystępność zasad i emocje towarzyszące rozgrywce sprawiły, że "6. bierze!" została doceniona przez graczy na całym świecie i po dziś dzień, uważana jest za jedną z najlepszych gier karcianych. Potwierdza to przyznana w 1996 roku, prestiżowa nagroda Stowarzyszenia MENSA, w kategorii najlepsza gra umysłowa.

ZAWARTOŚĆ:

  • 132 karty
  • bloczek punktacji
  • ołówek
  • instrukcja



Niektóre produkty z tej kategorii
Historia Świata według Wredniaka

Historia Świata według Wredniaka

Ceny widoczne po zalogowaniu
Cytadela

Cytadela

Ceny widoczne po zalogowaniu
Dzieci kontra Rodzice - gra karciana-2317

Dzieci kontra Rodzice - gra karciana

Ceny widoczne po zalogowaniu
Jungle Trip

Jungle Trip

Ceny widoczne po zalogowaniu
Fasolki - gra karciana

Fasolki - gra karciana

Ceny widoczne po zalogowaniu
Owce na manowce-16000

Owce na manowce

Ceny widoczne po zalogowaniu
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl